AcidLog je experiment. Nadesignuj a naprogramuj si ho podľa vlastných predstáv. viac »

nevim jestli toto vzniklo vlivem klasicke patecni demence nebo podzimni deprese. ani nevim jak to nazvat..
jde o kusy vyseklych rozhovoru pres ICQ komunikator.

Piškot 13.12.20 12:05 uz jsi Christmas ready ? Darky a tak .. stromecky… ryby :-))

Piškot 13.12.20 12:06 php :-))

Piškot 13.12.20 12:06 je trab navesit nejaky funkce a tak..

Piškot 13.12.20 12:06 na stromecek

dwich 13.12.20 12:06 vubec, proto asi ta dovolena :o)) nemam nic, jen ten termin 24.12. :o))

Piškot 13.12.20 12:06 :-)) to je podivny ja mam uplne stejny termin…

Piškot 13.12.20 12:07 neni to nejaky planovany teroristicky utok ?

dwich 13.12.20 12:07 nevim.. mozna transglobalni deadline pro vsechny ty pidilidi utratit co nejvic prachu :o))
tzn celosvetova marketingova kampan.. kazdorocni :o)

Piškot 13.12.20 12:08 myslel jsem ze je to „udelat co nejvetsi radost“… to snad neni o penezich ;-)

dwich 13.12.20 12:10 fakt hodne propracovanej marketing. vsichni jsou masirovany z televize, od znamejch ktery tomu taky podlehli, ze kdyz utratej za darky pro ty ostatni a sami dostanou hmotne statky, ze se budou mit stastne.. jedna z lidskejch vlastnosti je ohromna touha po pohode a klidu.. a kdyz lidem ze vsech stran hrnes, ze si tu pohodu muzes koupit, kdo by to nechtel?

lidi uz zapomneli na to, ze se darky kupujou proto, ze je clovek nemuze sam vyrobit :o( rucne vyrobenej darek uz skoro nevidis

Piškot 13.12.20 12:11 no jasne, taky bych to bral.

Piškot 13.12.20 12:11 no takovej udela vzdycky nejvetsi radost…

Piškot 13.12.20 12:12 prave jsem na to myslel dneska rano kdyz jsem poslouchla radio, kupte nejlepsi ceny, nejlevnejsi, kupte, kupte

Piškot 13.12.20 12:12 fkt uz mi to zacina lizt krkem

dwich 13.12.20 12:13 no.. me todle prave nebavi.. na druhou stranu nekomu udela radost knizka a tu sam nenapises.. ale nejradsi bych preferoval osobni darky.. k cemu ma clovek vztah. na tydle spolecnosti mi nejvic vadi, ze clovek nema k nicemu vztah. zradlem pocinaje, bydlenim a hodnotama konce.. no nic, nebudem se v tento krasny predvanocni cas nasirat nejakejma prudama :o)))

Piškot 13.12.20 12:14 :-))

Piškot 13.12.20 12:14 myslim ze je traba vyrazit nekam do prirody

Piškot 13.12.20 12:14 reknu ti to mne vzdycky tak uklidni…

Piškot 13.12.20 12:14 mnohem vetsi zazitek nez jet nekupovat do Carrefouru…

dwich 13.12.20 12:17 i carrefour ma svoje kouzlo.. uvedomis si, jaka je sranda pozorovat ty lidicky jak si hazej ty balicky s jidlem do kosicku, pak pojedou domu, daj to do bily krabice, za tri minuty to cinkne a clovek pozre stravu :o) obal da do odpadu a pri pristi potrebe nasyceni se tento cyklus opakuje.. me to teda to uvedomeni prijde hustejsi nez cumet na nejaky pitomy stromy v lese ;o)))

Piškot 13.12.20 12:18 ma to taky svoje kouzlo :-)))

Piškot 13.12.20 12:18 ale na mne uz to fakt prestava pusobit…

Piškot 13.12.20 12:18 nesnasim nakupovani jidla. ..

dwich 13.12.20 12:18 to byla prave narazka na to, ze clovek nema k nicemu vztah.. je to az hnusny..

Piškot 13.12.20 12:19 strasne mne stve, ze to vlastne az tak nepotrebuju a stoji mne to spoustu penez, lepsi utrati za jednodenni vylet so Krkonos a tam si zajit na obed a zase domu kdyz prsi…:-))


do toho jsem si nejak psal s Quipem a tak pripojuju debatu, kde se to zaclo lamat..


dwich => Quip 13.12.20 12:20 a taky jsem pozadal dalamara, jestli muze hodit do klubu ukazku jadra a tak.. ze budou vanoce, idelani doba na studium.. nevim jak mam chapat odpoved:
;]

Quip 13.12.20 12:21 studium… nemam rad studium… nejradsi bych nam esic vypadnul nekam na pustej ostrov bez pocitacu (ale to bych asi neprezil) :Q)

dwich => Piškot 13.12.20 12:22 me na tom zas vadi to, ze clovek si koupi naprefabrikovany jidlo, da ho do bily bedynky a az to cinkne, spustej se mu sliny jako pavlovovejm psum.. jak si pak clovek ma vazit jidla? a obecne vseho? hrozne rad bych si sam pekl chleba. je to sice narocny, ale normalne se to delavalo. lidi HROZNE zleniveli. sice prijdu o cas, ale nahradi mi ho dobrej pocit..

dwich => Quip 13.12.20 12:23 hmm.. jedu s tebou :o) ted o tom debatim s jednim znamym. kus diskuze:

dwich(12:22 AM) :
me na tom zas vadi to, ze clovek si koupi naprefabrikovany jidlo, da ho do bily bedynky a az to cinkne, spustej se mu sliny jako pavlovovejm psum.. jak si pak clovek ma vazit jidla? a obecne vseho? hrozne rad bych si sam pekl chleba. je to sice narocny, ale normalne se to delavalo. lidi HROZNE zleniveli. sice prijdu o cas, ale nahradi mi ho dobrej pocit..

Quip 13.12.20 12:24 jo, tak to je presne ono…

Quip 13.12.20 12:25 docela dost se bojim toho, co bude za 10 let… ten vyvoj jde tak silene dopredu, ze za 10 let snad lidi ani nebudou chodit ven, protoze vsechno muzou udelat doma u PC…

Piškot 13.12.20 12:25 svata pravda…

Piškot 13.12.20 12:26 prave si myslim, ze treba sport, takovej ten pocit ze uz nemuzes ajsi na dne ti tohle muze castecne vynahreadit, onose to nezda, ale pak se to projeví i v praci

dwich => Quip 13.12.20 12:27 jsem si rikal, ze jsem mladej a mel bych mit radost z kazdy novinky na poli technologii, slintat na novy mobily, grafarny, notebooky atd.. a ze to budu stihat. ale koukam, ze to sam nestiham a to nejsem vubec starej a sleduju to..

znamej se tady na to vysral a odjel do indie. rekl, ze uz se nechce ucit nic z tydle civilizace.. tezce uvazuju o tom, ze bych ho nasledoval.. asi ne hned, ale uz mam urcity veci v hlave..

navic kdyz tudle spolecnost a zpusob ziti prirovnal k nafouklymu hovnu, musel jsem mu dat za pravdu.. :o(

dwich = > Piškot 13.12.20 12:29 sport je podle me v dnesni dobe docela demence.. kazdej ma doma rotoped misto toho aby vzal kolo..
ty mas pohodu, ze bydlis na vesnici.. jestli to jen trochu pujde, stehuju se do vsenor.. aspon v lete.. a jestli to pujde, prestavi se to, aby se tam dalo bydlet i pres zimu. neberu sport jako chozeni do posilky a podobne..

Piškot 13.12.20 12:29 no jenze kdyzprijedes domui az za tmy jed nekam…

dwich = > Piškot 13.12.20 12:31 klidne, neni duvod nejet.. pocasi je duvod, ale tma ne.. navic proc pracovat (=venovat nekomu cas) pres den, kdyz pracovat se da i vecer? aspon u my profese, doufam..

Piškot 13.12.20 12:32 jo jenze jak dlouho se to da vydzet, ja jsem se to tkhle snazil delat cely Listopad, aych se mohl venovat Jakubovi, ale jsem z toho dost hotovej…

dwich = > Piškot 13.12.20 12:34 vcera jsme todle resili s danem.. asi je to tim ditetem nebo cimkoliv za co ma clovek zodpovednost. protoze kdyz mas (napr.) dite, musis ho zabezpecit, coz te stoji dalsi cas pro tu osobu a cas na vydelani penez.. nevim jak se tomu branit.. asi antikoncepci :o)) je mi jasny, ze dite (nejspis) prijde a vubec nevim jak to budu resit, kdyz se snazim zit nezavisle :-/

dwich 13.12.20 12:35 jenze nejen dite ma clovek na starosti.. clovek ma rodice, prarodice… chapes

Piškot 13.12.20 12:35 myslim, ze je to obecnejsi vsemu cemu se chces venovat… musis obetovat.

Piškot 13.12.20 12:36 no jasne, to je ono. U nas uz si zvykli mne o nic neprosit protoze to proste neni mozne zvladnout, ikdyz bych rad.

dwich 13.12.20 12:36 ad_myslim, ze je to obecnejsi vsemu cemu se chces venovat… musis obetovat. to je hodne moudry.. to si necham vytetovat, fakt jo.. kecame tu samy pismenka, ale todle je jasny a vystizny..

dwich 13.12.20 12:37 ?: myslim, ze je to obecnejsi vsemu cemu se chces venovat… musis obetovat.

dwich 13.12.20 12:37 eee. kecam :o) mmnt

dwich 13.12.20 12:37 ?: U nas uz si zvykli mne o nic neprosit protoze to proste neni mozne zvladnout, ikdyz bych rad.

Piškot 13.12.20 12:37 no a ted obetuj, diteti manzelce praci sobe lidem kolem sebe…

[konec debaty s Piškotem]

Quip 13.12.20 13:17 Hele uprimne receno – cim bliz jsem novejm technologiim, tim vic chci od nich pryc… ono je to vsechno moc fajn, je to pekny, pohodlny…. a cloveka to neskutecne spoutava.

Taky jsem premejslel o tom, kam se odsud da utect… nekam mimo civilizaci… ale tezko rict, kde bude za par lit civilizace.

Nekolikrat uz jsem premyslel o tom, ze bych treba tak ve 30 odjel nekam do Afriky pomahat do nejake prirodni rezervace…

Quip 13.12.20 13:18 Kdyz vidim, jak se vlady nejmocnejsich zemi sveta snazi ziskavat porad vic a vic moci nad lidma, tak je mi z toho blbe. Za chvili bude kazdej na tomhle svete sledovanej jako otrok. Uz jen to, ze se smeruje k nakupovani pres net, platba kreditkama, zruseni penezni hotovosti… to vede k tomu, ze pak kdokoliv (kdo k tomu ma pristup) si muze zjistit kde ses pohyboval a cos delal
Jen z blbeho vypisu z kreditky…

dwich 13.12.20 13:23 sam jsi hral, urcite znas liquida A.. s koncem roku prej konci a stehuje se nekam do CHKO.. rikal mi to Kary, pak jsem to jeste parkrat slysel, moc toho nevim, ale uplne ho chapu..

je mi z toho asi stejne blbe jako tobe, uz kdyz si jen uvedomim ten system co tu zijeme.. ziju v praze 22let, tak dlouhou dobu na jednom miste. vystudoval sem, chodim do prace. bydlim. v krabici. prirovnani s kralikarnou je docela ok. rano vstanu, nastoupim do krabicky, privesim se na tyc a cestuju do jiny kralikarny, kde pracuju. pak to samy cestou domu. takdle vlastne PORAD, pet dni v tydnu pracujes pro system, odmenou ti budiz penize a dva dny volna na relaxaci. a pak zase pet dni pracuj pro system.. cela tadle spolecnost je tuze podivna..
mam znamyho, kterej neco jako neo v matrixu ne ze objevil system, ale ma ho dokonale zmapovanej.. kazdou vec, kterou uz si ani neuvedomujes, protoze je zazita a lidem masirovana do hlav on vi.. jednou ho prinutim vydavat jeho zapisky..

dwich 13.12.20 13:24 a jeste k tomu bydleni – clovek tu zije, zvykne si na to, ze mu ani neprijde divny, ze na takdle malym prostoru – jedno mesto, obcas vylety, dovoleny.. zije celej zivot.. a to ani nevi jestli je to to nejlepsi misto na ziti pro nej..
ale nepremejsli nad tim, usadi se a zije.

Quip 13.12.20 13:25 jednoduse receno – lidi je na svete jako sracek

dwich 13.12.20 13:27 no.. i k tomu jsem dosel.. znas civilizaci3? tam je jako jedna z pricin smutnejch lidi prelidneni..
a i vic mi tadle hra dala – kdyz se uzeme zabrala cela zem, byla prvni svetova valka. doslova. trochu se to porubalo a za chvili na to byla druha svetova. hadej o co se valcilo? o suroviny…
povedenej „simulator“

Quip 13.12.20 13:27 Kdyz jsem se koukal na CT1 na ten serial o dinosaurech, mamutech a neandrtalcich, tak jsem z toho uplne krasne vypozoroval, kam ted lidstvo speje – ke svemu konci.
A myslim, ze lidstvo skonci jeste rychleji, nez dinosauri, nebo mamuti… ted se dostava na svuj vrchol a pak prijde rychlej pad dolu. Podle me se lidstvo nikdy nedostane ani tak daleko, aby zaclo osidlovat jine planetu… driv se tu lidi povrazdej. Otazkou je jen to, jestli to bude jen lidstvo, nebo sebou vezmem i celou planetu – vsechno zive.

Quip 13.12.20 13:28 skoda ze ty simulatory jsou tak pravdivy, ale lidi je berou jenom jako hru…

dwich 13.12.20 13:31 vyhnije to zevnitr.. a doslova.. proto treba vojtech odjel do indie.. na co ti je umet psat pismenka do „pocitacu“, davat jim prikazy, aby delaly to, co ty prikazy znamenaj? k cemu je nam takovydle scifi??
dnesni civilizace je hnana smerem k pozitkum z jejich vymozenosti. viz to slintani na novy mobily, notebooky atd. ale prinasi to opravdu nekomu uspokojeni? me teda vubec. me prave sere, ze dnesni clovek nema k nicemu vztah.. me sere si kopit i mrazenou pizzu, dat si ji do trouby, sezrat a vyhodit obal.. co je to za demenci? mas pozitek z toho jidla? kdyz si ho das v restauraci tak jo.. ale stejne je to jen iluze pozitku, snaha o umely navozeni pohody..

Quip 13.12.20 13:35 Jednou jsem mel velice vasnivou debatu s kamaradem o tom, jak evropani udelali velkej pruser s tim, ze se nasrali do Afriky… on porad tvrdil, jak to bylo vlastne pozitivni, jak se tam uzasne zvysila zivotni uroven, ze se tam proste dovezla civilizace, ze ted muzou chodit obleceny a poslouchat radio, misto toho, aby behali nahy a ostepem lovili kraliky…
Ale copak tem lidem civilizace prinesla neco dobreho? Prineslo to sebou akorat penize, touhu po bohatstvi, moci… prineslo to do afriky zbrane, valky, chudobu… same negativni veci, ktere tam driv neznali. Driv to byl raj, kde jedine negativa mohlo byt sucho a nemoci…

Quip 13.12.20 13:36 kdo v Africe pred 500 rokama potreboval boty? Tricko? Pusku? Granat? Mobil? Auto?
Nikdo… a kdyby to tam evropani neprivezli, byl by tam klid do dneska. Nikdy tam nebyly zadny valky o uzemi v rozloze tisicu kilometru ctverecnich… kazdej tam mel svoji chysi z klacku a bahna a byl spokojenej.

Quip 13.12.20 13:43 kdyz uz jsme narazili na „system“… opet musim pochvalit, jak pekne to tu funguje…. 3 dny se snazim zjistit jednoznacnou odpoved na otazku „Jakej papir potrebuju na provoz webhostingu?“
… do ted jsem to nezjistil…
95% lidi mi rika, ze staci normalni ZL… jeden clovek na to ma koncesi… pani na CTU.cz mi sdelila, ze to asi spada pod telekomunikacni sluzby (tedy koncese), ale at si jeste zavolam panu Pankovi… jenze ten tam ted neni…

Quip 13.12.20 13:44 asi se na to fakt vykaslu, udelam si nejakej ZL a nebudu to resit… kdyz me budou chtit zavrit, tak me stejne zavrou… za cokoliv…

dwich 13.12.20 13:44 o zapadni civilizaci, kolonizaci, druhe vlne kolonizace (globalizaci) a vubec vsech tehdle srackach mi radsi ani nemluv pls..
jednou jsem nad tim hloubs premejslel a hlavni dva rysy cloveka (mozna zapadniho typu, mozna vsech) je hrabivost. zadny zvire nedela zasoby. jen vyjimecne na preziti zimy, ale ne na tri zimy dopredu natozpak ze deset lidi ma tolik co deset milionu jinejch.. kazdy zvire nalovi jen pro svoji potrebu. kazdy si dela hnizdo jaky potrebuje. clovek vyprasi cokoliv, jen aby mel majetek.. proc?? ani se nebudu ptat, odpoved neznam. tu druhou vec si nepamatuju, ale nasel jsem to psani. muzu ti to nasdilet/poslat..
proc myslis, ze jsem odesel od microsoftu? hlavni duvod byla asi filozofie firmy a chovani.. chapes..

Quip 13.12.20 13:46 no je fakt, ze je docela podezrely ze asi 40 nejbohtsich lidi na svete ma to, co ma dohromady celej zbyte sveta… tedy asi 6 miliard lidi (pokud dobre pocitam)

Quip 13.12.20 13:46 jo a klidne mi to posli/nasdilej

dwich 13.12.20 13:49 dlouho jsem to necetl, takze budu cist s tebou.. vzniklo to tak, ze mlada mela do skoly (publicistika) neco na todle tema napsat.. a nenapadlo ji nic jinyho nez si nechat stahnout z netu prace na todle tema a poslepovat to.. ja ac se o to vubec nezajimam, jen obcas sleduju zpravy a ctu noviny jsem si to bodove rozepsal a takdle jsem skoncil.. je to neuplny atd..

Quip 13.12.20 13:50 no precetl jsme zatim kousek… ale nezbyva nez konstatovet „bohuzel, je to tak“


[zacatek clanku]

tento článek je subjektivní. každý názor (ne fakt) je subjektivní.
– osnova/body

postupně až k dnešní době, kdy si klidně připustíme, že je vliv idustrializace na přírodu nižší a stejně nám vyjde, že svět je velkou měrou poznamenán právě industrializací.. bla bla bla něco. chybí konec věty :o)

člověk jako jediný tvor na planetě si ve velkém přizpůsobuje okolní prostředí. jiné druhy se přizpůsobí okolí nebo vyhynou. tento rys u člověka může mít vliv i na industrializaci.

dalším významným rysem člověka a žádného jiného druhu je touha po hmotném statku. jiné druhy loví potravu jen pro svou potřebu, žádné zvíře neloví pro potěchu, majetek nebo do zásoby – maximálně si sysel udělá zásoby na zimu. i tento rys může mít vliv na rozsáhlost industrializace.

už od začátků industrializace byl vliv na okolní prostředí negativní – v anglii, parní stroje – závislost na těžbě uhlí a rudy, výrobě železa – uplatnění železa ve stavbě železnic => smyčka, zindustrializovaná anglie, smog… :o) smog možná ne, ale určitě tam bylo vzduchově nedobře :o)

Dnes jsou ve jménu indrustrializace ničeny skoro všechny části planety včetně oceánů. Je to především industrializace, která nese hlavní podíl na tváři naší planety.

indu proniká i do zemí rozvojových a ekologicky vzácných spolu s globalizací – hledáním nových trhů a odbytišť pro nenasytné podniky. tímto způsobem je devastována velká plocha planety včetně pralesů, které jsou důležité pro celé lidstvo a namísto toho jsou káceny pro „lepší svět bez chudoby“.
dá se sice namítnout, že ekonomicky vyspělé státy si své lesy už vykácely a namísto nich dnes vytváří tvář krajiny továrny a hospodářský majetek, zemědělská půda, města a jiné projevy západní rozvinuté civilizace.

proč by se tedy nemohly vykácet lesní plochy v ostatních zemích? co když se tyto země chtejí zindustrializovat? proč se některý stát může ekonomicky a hospodářsky rozvinout na úkor své přirodní krajiny a poměrného podílu v celosvětovém měřítku a jiným by to mělo být upíráno např. na úkor ničení „plic země“?

všechno může být jen teorie, spekulace.. ale stavení se zády ke kjótskému protokolu teorie není. tak to prostě je. prezident spojených státu – jednoho z nejrozvinutějších států planety a (možná nejsilnější) člen G7 a G8 pronesl, že by přijetí tohoto protokolu zpomalilo ekonomický růst USA. spojené státy tímto říkají, že se radši budou mít víc zindustrializovaně na úkor své země a kvůli protokolu z kjóta i na úkor celé planety. a nikdo jim to nemůže nakázat.

jakýkoliv stát může jakýmkoliv způsobem devastovat planet, která není celá jeho a přesto na ni může mít velmi špatný vliv. kvůli vyšší produkci skleníkových plynů nebo kácení pralesů jiný stát/státy nezasáhnou. kdybysme to domysleli do extrému, zasáhly by jiné státy, kdyby jiná země ve velkém měřítku testovala jaderné zbraně klidně na mořských atolech? mohla by např. kromě hospodářských/e­konomických sankcí jiná země intervenovat vojensky? měla by právo vojensky/mocensky rozhodovat v jiném suveréním státě? vůči vojensky vyspělým státum se spojenými státy na čele by to určitě nešlo. vůči malým a světově nevýznamným/slabým státům se dá dělat skoro cokoliv. od uplatňování nevýhodných ekonomických aktivit po přebírání přírodních zdrojů. vlastně mnoho mocných států ovládá určitým způsobem jiné a má své sféry vlivu.

důležitým pro úspěšnou industrializaci „ve velkém“ je především celosvětový mocenský vliv. ten může právě záviset na možnostech státu, které znázorňují hospodářský potenciál. => smyčka. mocné a rozvinuté státy mají větší vliv na okolí, mohou se lépe rozvíjet – mají výkonější hospodářství – mohou zvyšovat vliv… smyčka.


[konec clanku]

Quip 13.12.20 13:54 asi nejvic me sere tahle cast
všechno může být jen teorie, spekulace.. ale stavení se zády ke kjótskému protokolu teorie není. tak to prostě je. prezident spojených státu – jednoho z nejrozvinutějších států planety a (možná nejsilnější) člen G7 a G8 pronesl, že by přijetí tohoto protokolu zpomalilo ekonomický růst USA zabránilo dalšímu rozvoji USA. spojené státy tímto říkají, že se radši budou mít víc zindustrializovaně na úkor své země a kvůli protokolu z kjóta i na úkor celé planety. a nikdo jim to nemůže nakázat.

Quip 13.12.20 13:56 USA maj nejvic a chtej mit proto jeste vic .. omezujou kde koho (z ekonomickych duvodu) ale kdyz dojde na nejake ekologicke normy, ustanoveni o snizeni produkce splodin, spotreba paliv v automobilech… okamzite jsou proti a mezinarodni dohody porusuji, nebo rovnou odmitnou prijmout

dwich 13.12.20 13:58 sice jsem to puvodne chtel rozepsat asi vic (cely), ale nechavam to takdle..
driv jsem se na to dival tak, ze me sere globalizace.. ted se tak tomu rika, ale urcite vis co myslim za negativni projevy nasi civilizace.. rikal jsem si jak proti tomu bojovat.. jenze todle je bud boj s vetrnymi mlyny nebo s devitihlavou sani. useknes hlavu a dve vyrostou. a pak jsem dosel k zaveru, ze to nejde a ze nejsnazsi je: kdyz te neco sere, vyser se na to. sere me globalizace, nenecham se zglobalizovat.. svet nezmenim, na to uz jsem prisel, ale muzu aspon zit tak, abych si nemusel pripadat jako curak..

Quip 13.12.20 14:00 jo, tak to jsme na tom stejne… globalizace .. to me pekelne stve, ale nikdy jsem nesel na zadnou demonstraci… nema to smysl a asi jsem na to moc pohodlnej.
Na druhou stranu si dost vazim tech, co maji tu silu vest tenhle nerovnej boj a verejne protestovat proti globalizaci… Media prostej lid masirujou tim, ze antiglobalizatori jsou vlastne jen lidi, kteri ani nevedi, co je to globalizace, ze je to jen hrstka nasilniku… to je krajne nefer.

Quip 13.12.20 14:02 Nesouhlasim s nicenim ciziho majetku pri demonstracich, na druhou stranu naprosto chapu, ze o pokojne demonstraci se nikde mluvit nebude – nikdo nic neuvidi – nic se nezmeni. pokud rozmlatej vylohu MekDonalda, bude o tom vecer ve vsech zpravach v CR… nic se neresi, ale problem se aspon trochu zviditelni

Quip 13.12.20 14:03 je to nerovnej boj a tak i kdyby nekdo z antiglobalizatoru znicil cele kongresove centrum, tak je to jak nic… je to jak boj obra s trpaslikem, kde trpaslik obrovi vytrhne vlas – zadna ztrata

dwich 13.12.20 14:07 media jsou dalsi kapitola.. nema cenu rozebirat.. ad_demonstrace: ja uz hodne dlouho uvazuju o tom zalozit nejakej server, kterej by lidem ukazoval takovydle clanky.. jsme na to zatim asi tri.. ja, BESH, WICKING.. wic ted ma hodne skoly a besh asi taky. nikdo moc casu nema, ale treba by prispival i čuřín (ten system analyzer :o)))
i tim muzes demonstrovat a lidem otevrit oci..
na demosce jsem taky nebyl a souhlasim s tim nenasili=nezvi­ditelneni / nasili=zviditel­neni. v civilizaci bylo treba i to, ze cizi mesto nemusis ziskat vojenskou silou, ale kulturnim tlakem. USA nerozsiruje svy sfery vlivu jen vojensky, ale i kulturne. absolutne chapu araby, kteri si zijou jak si zijou a nekdo jim tam prijde diktovat: hele tadle kultura je fer.. kdyz se nekde na vychode bude demonstrovat proti USA, palit vlajka, to uz nikoho nebere.. a nikoho to nezajima, ale investori maj dalsi odbytiste.. ted OT: proc vlastne USA ma vojensky zakladny po svete? to valci? udrzujou si obranu tim, ze maj zakladny vsude?

Quip 13.12.20 14:11 USA je strasna podivnost… takovej policajt co
krade a vrazdi… demokratickej diktator…
svobodne vezeni…. nejhodnejsi dabel….

Quip 13.12.20 14:11 proste neco, co samo sobe odporuje

Komentáre

Páni… celkom slušný existenciál. Mám pocit, že tak nejak sa k nemu dopracoval aj Camus (asi nebádal nad vianočným nákupným amokom – zrejme nad niečím vojnovo krvavejším – ale na dne našiel rovnaké temné prázdne nič…). Čo by na to asi povedal pán bohočlovek, na počesť narodenia ktorého to všetko páchame…

 

Pridaj komentár

Komentáre môžu pridávať iba prihlásení užívatelia.